O mnie


Skoro już tutaj zajrzeliście to pewnie jesteście ciekawi kim jestem? Skąd pomysł na bloga? I co tutaj będzie grane? 

Nazywam się Katarzyna Krynicka, dla przyjaciół Kate. Z wykształcenia jestem magistrem surdopedagogiki z terapią pedagogiczną. Lubię czytać książki rosyjskich autorów (Dostojewski i Tołstoj) i przede wszystkim lubię kryminały. Staram się aktywnie spędzać wolny czas. Lubię podróżować i poznawać kulturę innych ludzi. Łatwo nawiązuję kontakty. Ostatnio bawię się trochę ciężkim sprzętem (no dobra z tym ciężkim to bym nie przesadzała 😂) na siłowni i próbuję zachowywać równowagę w kuchni –gotuję, sama bez pomocy mamy. Wiem jak to brzmi, ale kto zna mnie choć trochę to wie, że jeszcze do niedawna byłam totalnym leniem jeśli chodzi o przygotowywanie sobie posiłków. Miało być szybko i smacznie – nic więcej się nie liczyło.



Każdy nowy rok rozbudza w nas nowe postanowienia i większość też z chęcią podsumowuje swój poprzedni rok. Myślałam ostatnio o tym, co mogę zrobić w 2019 roku dla siebie samej by poczuć się spełnioną. Wzięłam kartkę i zapisywałam na niej swoje umiejętności, lub po prostu coś co lubię robić, co po ludzku sprawia mi przyjemność. Pojawiła się myśl – „ Kate załóż bloga 👌”, a może raczej powróciła, bo to siedziało w mojej głowie już jakiś czas.

A więc Kochani jestem! Będę tu pisać, o kuchni, o podróżach, o stylu życia, o książkach i o wszystkim tym co ludzkie i nie jest mi obce. Śmiało mogę napisać, że będzie to blog widziany oczami dwudziestoczterolatki. Będzie o normalności, bo ja niczym nie różnię się od innych dwudziestoletnich dziewczyn. No może oprócz tego, że bardziej niż kanały modowe lubię oglądać piłkę nożną, ale każdy ma swoje hobby. Nie będzie tu naprawiania ludzi, zmuszania do czegokolwiek. Będzie swojsko! Pokażę jak ja widzę świat. Jak rozwiązywać pewne problemy. Jak przygotować smaczny obiad. I jak nie zwariować w tym świecie oceniania, nienawiści i strachu o lepsze jutro. Będę sobą, dla mnie zawsze nawet najgorsze doświadczenie to dobra lekcja na przyszłość. Tak myślę, tak staram się żyć! 💓


    
Jeśli dotrwałeś do końca pierwszego wpisu to z całego serca dziękuję! 💗💗💗
I zapraszam Cię do dalszej podróży z Kate! Zapnij pasy! 😊
















Komentarze

Popularne posty