Tydzień z Dzikowską! ☘

Ostatni tydzień był trudny, pod każym względem. Zdałam sobie sprawę, że nie spełniłam moich tygodniowych celów pod kątem aktywności fizycznej. Musiałam odpuścić treningi na siłowni i spacery. Jak to mawiają ciężko jest lekko żyć. Na szczęście wracam do żywych, czuję się już dobrze i jednak będę Was jeszcze zasypywać poniedziałkowymi wpisami. Mam nadzieję, że się cieszycie. Bo ja jestem z siebie dumna, że zasiadłam do mojego laptoniuniunia po ciężkim weekendzie i piszę...

Miałam nietypowy tydzień, który obfitował w wyzwania fotograficzne tworzone przez Dominikę Dzikowską. Chciałabym się dzisiaj tym z Wami podzielić, bo była to dla mnie świetna przygoda. Jeśli lubisz fotografować, ale nie masz jeszcze odpowiedniego sprzętu to Dzikowska doskonale opowie Ci o tym, jak zrobić dobre zdjęcie telefonem na początek. 

Na pierwszy ogień poszedł flat lay, coś dla początkujących. Ciekawe porady odnośnie światła, tła i podstawy kompozycji sprawiły, że wyszło mi całkiem ciekawe zdjęcie. Przy tworzeniu zdjęcia typu flat lay musimy przede wszystkim, naszą kompozycję ustawić w miejscu, gdzie mamy dobre dzienne światło. Najlepiej wybrać miejsce tuż przy oknie - wtedy nie potrzeba nam żadnych lampek do oświetlania dodatkowo. 

Jeśli chodzi o tło, to może być nim stolik, podłoga. Flat lay tak naprawdę można wykonać na dowolnym tle. Wykorzystać można fajny kocyk, deskę, pościel... Tak naprawdę wszystko zależy od naszej kreatywności, 
Moje pierwsze zdjęcie podczas wyzwania przedstawiało moje śniadanie - kawa, jajka z awokado i chipsy z bekonu.


Po pierwszym kroku, pora na kolejny dzień i tak nastał wtorek. A wtedy zadanie okazało się trudniejsze, bo trzeba było pokazać siebie. Tak, trzeba było zrobić selfie. Zmierzyłam się z tym zadaniem, które o dziwo wywołało u mnie najwięcej pozytywnych emocji. Dominika cały czas powtarzała, że nie chodzi tu o konkurs piękności chodzi o pokazanie siebie, pięknych, mądrych, uśmiechniętych kobiet! I to zadanie jej się udało, bo tego dnia wiele kobiet się wpierało i dodawało otuchy klikając serduszko u innej!


Kolejnym zadaniem było wybranie swojego stylu, czy wolisz jaśniejsze zdjęcia czy ciemniejsze - mroczniejsze. Mnie się podobają jasne, świetliste zdjęcia na białym tłe i taki właśnie wybrałam. 
Przede wszystkim takie zdjęcia robi za dnia, przy świetle z okna. Trzeba pamiętać żeby nie prześwietlić zdjęcia! Moje zdjęcie to znowu jeden z moich posiłków - tym razem obiad - keto pizza.


Następny dzień i kolejne wyzwania przede mną! Nie obrabiałam za bardzo zdjęć do tej pory i dzięki Dominice poznałam fajną aplikację SNAPSEED. Jest darmowa, łatwa w obsłudze i daje naprawdę świetne efekty. Zadanie fotograficzne brzmiało - wrzuć zdjęcie po obróbce i pochwal się efektem przed i po, dodając w poście dwa zdjęcia. I jak Wam się podobają moje kompozycje?



Ostatniego dnia mieliśmy wrzucić zdjęcie na instagrama, z któego jesteśmy dumni. Mogłobyć to zdjęcie z archiwum. Ja postawiłam na wspomienia, dosłownie kilka godzin przed pójściem spać w czwartek wieczorem przeglądałam moje foldery ze zdjęciami z różnych podróży. Ja uwielbiam podróżować, zwiedzać i poznawać nowe miejsca. Do niektórych niekiedy lubię wracać, i tak właśnie było w przypadku Włoch. To naprawdę klimatyczne miejsce na ziemi. Polecam każdemu udać się na wyprawę po tym pięknym kraju, czy to na północy, czy na południu. Wszędzie jest magicznie!


Ten tydzień z Dzikowską był bardzo przyjemny i z drugiej strony pracowity. Dzikowska pokazała mi, że jeśli czegoś nie umiem... to się tego nauczę! A na pewno nie będę się poddawać! Jakby ktoś z Was chciał wziąć udział, w jakiejś akcji Dominiki, to z serca polecam. Skrupulatne maile, lajwy o 21. To świetna kobieta z dobrą energią! A i samemu można sobie narzucić taką samodyscyplinę. Ja kiedy z przyczyn zdrowotnych odstawiłam aktywność fizyczną, to całe 5 dni poświęciłam na kobiecą szkołę fotografii i nauczyłam się kilku fajnych trików. Dzięki czemu w ogóle nie czuję, że ten tydzień był tygodniem zmarnowanym! A dzisiaj ruszam z podwójną siłą na trening!

PS O czym chcielibyście żebym napisała kolejny wpis? ❤ Macie jakieś propozycje?🍀


Komentarze

  1. Mam nadzieję, ze jutro zobaczę u Ciebie jakąś instawtorkową niebieską fotę💪☺️😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty